Google fa'afou le Android Auto ina ia fetaui lelei i lapo'a eseese uma o lau pa'i i ta'avale o aso nei

Ua toe faʻafouina le Android Auto, o le taimi lenei ma le taulaʻi i le faʻaauau pea o le faʻaleleia o lau paʻi i totonu o taavale.
Google fai mai o le faʻaaliga vaeluaga fou o le a faʻataʻitaʻiina mo tagata uma o le Android Auto, e mafai ai ona latou faʻaogaina vaega autu e pei o le faʻatautaia, faʻasalalauga faʻasalalau ma feʻau mai se tasi mata. O le a avea nei ma faʻaoga faʻaoga faʻaoga mo tagata faʻatau uma Android Auto.
"Sa masani ona i ai se isi faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga e naʻo avanoa i se numera faʻatapulaʻa o taavale," o le tala lea a Rod Lopez, pule o oloa autu mo le Android Auto.“Ia, e tusa lava po o le a le ituaiga o faʻaaliga o loʻo ia te oe, o le a le tele, o le a le faʻailoga O se faʻafouga sili ona manaia."
O le a fa'aogaina fo'i e le Android Auto so'o se ituaiga o lau pa'i, e tusa lava po o le a lona tele. Ua amata ona fatufatua'i e le au fai ta'avale i le tele o fa'aaliga fa'amatalaga, fa'apipi'i mea uma mai lau ata tetele e o'o atu i lau uumi uumi e pei o laupapa fa'ase'e. fetuunai i nei ituaiga uma.
"Ua matou vaʻai i ni mea fou manaia mai le alamanuia ma nei ata tetele tele o loʻo oʻo mai i totonu o nei faʻaaliga lautele tele," o le tala lea a Lopez. mafai ona fetuunai e tuʻu uma nei foliga i ou tamatamai lima o se tagata faʻaoga."
Ua fa'ailoa e Lopez ua fa'atupula'ia pupuni i totonu o ta'avale, ae maise lava i ta'avale taugata e pei o le Mercedes-Benz EQS, o lona 56-inisi-lautele Hyperscreen (o le mea moni e tolu pupuni eseese o lo'o fa'apipi'i i totonu o se ipu tioata e tasi), po'o le Cadillac Lyriq 33- inisi LED fa'aaliga fa'amatalaga fa'aaliga. Na ia fai mai o Google o lo'o galulue fa'atasi ma tagata fai ta'avale ina ia fa'aoga lelei le Android Auto i le aga.
"O se vaega lenei o le faaosofiaga fou i tua atu o le toe faʻaleleia ina ia mafai ona faʻaleleia atili a tatou oloa mo nei taʻavale ma nei faʻaaliga tetele ma faʻaaliga lautele lautele," o le tala lea a Lopez. gaosi oloa] ia mautinoa o mea uma e talafeagai ma lelei."
A'o fa'ateleina lau mata, e fa'apea fo'i ona fa'alavelaveina le ta'avale i le fa'aaliga. O se su'esu'ega talu ai nei na maua ai o aveta'avale na fa'aogaina le Apple CarPlay po'o le Android Auto e filifili ai musika e sili atu ona tuai le tali atu nai lo i latou na fiafia e uiga i mariuana. i lenei faʻafitauli mo le tele o tausaga, ae latou te leʻi mauaina se fofo mulimuli.
Fai mai Lopez o le saogalemu o se "mea e sili ona faamuamua" mo le vaega o oloa a le Android Auto, e uunaia ai i latou e galulue vavalalata ma OEM ina ia mautinoa o le poto masani ua tuʻufaʻatasia atoatoa i le mamanu o le taʻavale e faʻaitiitia ai faʻalavelave.
I le faaopoopo atu i le faʻaogaina o lau o lapopoa eseese, ua faʻasalalau e Google le tele o isi faʻafouga. E le o toe mamao ae mafai e tagata faʻaoga ona tali atu i feʻau tusitusia ma tali faʻasalalau e mafai ona lafoina i le na o le tasi le tap.
E tele isi filifiliga fa'afiafiaga.Android Automotive, Google's embedded Android Auto system, o le a lagolagoina nei le Tubi TV ma le Epix Now streaming services.E mafai e tagata e ona telefoni feavea'i ona lafo sa'o a latou mea i le lau o le ta'avale.


Taimi meli: Iul-27-2022